Lisää koriin

Kyosho Gyroskooppi Mini-Z Evo V2 MZW712

Ref: MZW712

Alennettu hinta59,90 €
Varastossa

🛠️ Paranna Mini-Z:n vakautta Kyosho:lla Mini-Z EVO Gyro Unit Set V2 . Erillisen prosessorin ja suuremman prosessointinopeuden ansiosta tämä uuden sukupolven gyroskooppi tarjoaa erittäin tarkan ohjauksen, optimaalisen reagoivuuden ja eliminoi korkean vahvistuksen aiheuttamat ohjaushäviöt. Ihanteellinen RC-kilpailuihin ja välttämätön kilpailuissa.

⚙️ Tekniset ominaisuudet

  • Erillinen prosessori tarkempaa ohjausta varten
  • Parannettu reagointikyky: nopeampi prosessointinopeus takaa välittömän vasteen
  • Poistaa klassisen ongelman "korkea vahvistus = vaikea kääntyminen"
  • Parempi vakaus ja tarkkuus kaarreajossa kilpailuissa Mini-Z
  • Suunniteltu asennettavaksi 100 %:iin kilpa-alustoista Mini-Z EVO/EVO2

🎯 Kenelle?

Tämä V2-gyroskooppi on tarkoitettu kilpa-ajajille Mini-Z, jotka haluavat vakaamman ohjauksen ja tarkan hallinnan myös suurilla nopeuksilla. Välttämätön apuväline kierrosaikojen parantamiseen ja sujuvan ajon takaamiseen kaikilla radoilla.

🔄 Yhteensopivuus

  • Yhteensopiva kaikkien alustojen kanssa Kyosho Mini-Z EVO ja EVO2
  • Ihanteellinen MR-04 EVO2 -malleille ja muille alustoille EVO, joissa on gyroskooppituki
Logo fabricant

Täältä löydät radio-ohjattavia autoja, varaosia pienoismallien rakentamiseen ja tarvikkeet tuotemerkki KyoshoTuotemerkin tuotteita on tarjolla niin aloittelijoille kuin asiantuntijoillekin: autot, Buggy, Monster Truck, drone, Hummer, poliisi, moottoripyörä, Formula 1, vene, purjevene, mutta myös epätavallisempia ajoneuvoja, kuten lumiaura!

Valmistajan linkki Kyosho

Täydentävät tuotteet

Katso täydentävät tuotteet

Arvostelut

kysymykset ja vastaukset

Overall rating: 5.0 / 5 from 1 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Gyro. mini z

"Super ce gyro, en plus il y a moyen de régler la sensibilité avec le potentiomètre ch4 de la radiocommande. Je l’utilise sur une mini z ma030evo . Il paraît qu’il n’y en a pas besoin avec une awd pour drifter, mais moi je trouve que ça aide bien, il ne faut pas mettre trop de sensibilité 10/15% c’est pas mal."

Daniel L. (5/5)

Q&A

Muut asiakkaat olivat kiinnostuneita

Viimeksi katselemasi tuotteet